یکی از نکات حرفه ای برای طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس مردانه، استفاده از فضای کلاسیک و رنگ های متمایل به تیره است. البته مطمئنا این ایده برای تمامی فروشگاه های لباس مردانه مناسب نیست اما تکنیکیی است که در فروشگاه های لباس های مجلسی و رسمی به خوبی اجرا شده و علاوه بر آن در فروشگاه های لباس اسپرت هم میتوان از آن استفاده کرد.

می توان از رنگ های تیره به شکلی استفاده کرد که به هیچ وجه فضا را دلگیر نکند. این رنگ در ادغام با رنگ البسه یک فضای اسپرت و دلخواه را به وجود آورده است. در چنین فضایی لباس ها به خوبی در نظر مخاطب دیده میشوند و احتمال فروش افزایش پیدا میکند.

علاوه بر تمامی اینها، این دکوراسیون باعث ایجاد تمایزی خاص در بین شما و رقبایتان میشود که احتمالا در اغلب اوقات از رنگ های روشن در دکوراسیون فروشگاه خود استفاده میکنند.

نکته دیگر در مورد دیزاین بوتیک لباس مردانه، آزاد سازی فضای فروشگاه است.
حتی اگر فروشگاه کوچکی دارید قرار نیست تمامی فضای مغازه را با استفاده از مانکن ها و استند ها پر از لباس کنید. فروشگاه را به صورتی طراحی کنید که مشتریان بتوانند به راحتی در داخل آن گردش کرده و پس از یک مشاهده ۳۰ ثانیه ای به دلیل کمبود فضا از مغازه فراری نشوند.

می توانید مطالب بیشتر درباره طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه های لباس را در تهران دیزاین سنتر مطالعه کنید.

گلهای مناسب آپارتمانی

طراحی دکوراسیون دفتر کار به شکلی مدرن و شیک

فضا و اثر استفاده صحیح از آن در دکوراسیون فروشگاه

فروشگاه ,لباس ,های ,رنگ ,دکوراسیون ,استفاده ,دکوراسیون فروشگاه ,های لباس ,فروشگاه های ,رنگ های ,استفاده از

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

mu5icdl بهترین وبلاگ دانلود آهنگ با لینک مستقیم تجارت مدرن حرکت مثبت کانون تبلیغات رسانه فردا تخصصی رشته مامایی و بهداشت پوست و مو فانوس زندگی طراحی داخلی و دیزاین مهاجرت به گرجستان | اقامت گرجستان شاپ گرافیک